2014. június 29., vasárnap

Interjű Nikollal (Bithes)

 Interjú Nicole.xoxo-val (http://2bitchesandme.blogspot.hu/)

 Én: -Nikol!Bár írtad a blogodban,honnan jött az ötlet,mégis,mi késztetett a történet írásához? 
 N: -Mivel először csak magamnak írtam privátba az egészet, majd kitettem egy kis "ízelítőt" a csoportunkba, ahol mindenkinek nagyon tetszett az alapsztori. Amikor megnyitottam a blogot, már 5 rész teljesen ki volt dolgozva, így sokáig, nem nagyon kellett rajta rágódnom. Magyarán, nem mi, hanem KIK késztettek az írásra. :) Az eddigi blogjaim olvasói.
 Én: -Hogy választottál neveket?
 N: -Először Hope lett volna a lány neve, egy cicám miatt, de ez annyira elfuserált lett a blogok történetében, hogy inkább Rebecca lett. Sharlotte és Stacia pedig olyan örömlány nevek, szerintem. Harryt szimplán azért hívják Haroldnak, mivel ez sokkal hivatalosabb. :)
 Én: -Jóformán magadról mintáztad Beccát.Miben külömböztök?
 N: -Ő sokkal szebb, nőiesebb, vagányabb, szókimondóbb, amolyan tökéletesség. Próbáltam azért reálisabb maradni, de mindig olyan főszereplőket alkottam meg, akik jóval az átlag felett vannak. A gondolkozásmódunk többnyire egyezik, és ugyan azokat szeretjük mindketten.
 Én: -Miért Harry Styles?
 N: -Eltudná bárki is képzelni például Niall Horant, mint strici?! Na ugye! Mivel Directioner voltam/vagyok, szinte kötelességemnek éreztem, hogy Harry legyen a rossz fiú, és eddig szinte csak fanfictiont írtam. Így Ő lett. 
 Én: -A történet Londonban játszódik.Miért nem mondjuk New York?
 N: -Nagyon sokat gondolkoztam, hogy mégis hol játszódjon. Először gondolkoztam Los Angelesben, de Harry származása miatt, muszáj voltam itt maradni. Lehet látni, több részen keresztül, nem említem, hogy hol játszódik. Végülis, nem London, hanem Anglia, mivel oda csak mennek. :) De nem ez az egyetlen helyszín lesz az egész 3 évados történetben. Ó, bizony, hogy nem!   
 Én: -Milyen érzés,hogy ilyen sok olvasód van?
 N: -Hihetetlen! Sosem gondoltam volna, hogy egyszer olyan blogot fogok írni, ami ilyen sok embernek tetszik! A sok vélemény a részek alatt, a pipák, minden! Eszméletlen! Igaz, nem minden az olvasók száma, SŐT! De akkor is nagyon jól esik, mikor hétről hétre egyre többen olvasnak!
 Én: -Nagyon tehetséges író vagy!A jövőben tervezel kiadni könyvet?
 N: -Nagyon köszönöm, nagyon jól esik! :) Nem tudom, nem érzek magamban annyi """tehetséget""" , hogy könyvet adhassak ki. De, ki tudja mi jön még az életben! Ha nem tudom teljesíteni a valódi célomat, lehet elgondolkozok rajta.
 Én: -Gondolom,sokat olvasol.Milyen műfajokat szeretsz?
 N: -Sajnos mostanában keveset sikeredett olvasnom, de mindig szívesen veszek egy misztikus témájú könyvet a kezembe! Nagyon nagy hatással volt rám Alyson Noel Halhatatlanok c. könyvsorozata, mint írásilag, mint a való életben! Csak ajánlani tudom! Mindemellett szeretem romantikától csöpögő bestsellereket olvasni, amiben dúl a love, és repkednek a fejek felett a tányérok! 
 Én: -Ha a jövőben kiadsz egy könyvet,hol adnád ki?(ország)
 N: -Először is persze itt, Magyarországon. Aztán meggondolnám, hogy megéri-e külföldön is. Nem hiszem, hogy mindenkinek tetszik az írásmódom, de addig csinálom, amíg van olyan, akinek igen! :) Talán még Amerikában, Párizsban, Londonban, Németországban.
 Én: -A történeted nem tucat,ezért is szeretjük <3 Szeretnél még hasonló könyveket írni?
 N: -De édes vagy, örülök, hogy így gondolod! Nem tudom, mivel ezt sem akartam úgy nagyon erőltetni, de maga az, hogy nem egy romantikus, "összejövünk-szakítunk, majd kezdjük előröl" történetről beszélünk, lehet, hogy igen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése