2014. augusztus 8., péntek

Interjú #4

Barbi (http://tulajdon.blogspot.hu/)

Én: Azt tudom már,hogy directioner vagy.De attól még miért írtad őket bele a könyvedbe?
Barbi:
Igazából azért, mert előtte nem is olvastam nem is írtam. Mikor megismertem a(z) One Direction akkor elkezdtem olvasni aztán írni. Róluk van ihletem, és imádom őket ezért szól minden blogom róluk







Én: És Maddi belülről hasonlít rád?
Barbi:
Igen! A magam képére "alkotom" meg a főszereplő lányt! van, hogy mondjuk a két blogom között a főszereplő lánynak nem egyeznek a tulajdonságai, de mind a kettő én vagyok







Én: És a többi szereplő miért olyan,amilyen?
Barbi:
van amikor úgy írom le ahogy én elképzelem őket, vagy mint mondjuk a Tulajdonnál, ott meg van, hogy pl: Harry bandavezér aki gyilkol, akkor ugye nem lehet ilyen kis félénk visszahúzódó. Próbálom a történetnek megfelelően adni a tulajdonságokat! Remélem sikerül is.








Én: Honnan jött az ötlet?
Barbi:
Egyszer olvastam egy blogot már nem is tudom mi volt a címe, akkor azt gondoltam, hogy nekem ez nem menni, aztán elkezdtem olvasni az Obsessiont és úgy gondoltam, hogy én is belevágok egybe, ha annyira rossz akkor majd kitörlöm!








Én: És a sztoriban miért nem mondjuk sima szerelmet írtál le?
Barbi:
Azért mert a Tulajdonon kívűl még van három másik blogom ami a szerelemről szól és megtetszett ez a kicsit durvább verzió!





Én: Mit reagáltál az első olvasónál?
Barbi:
Nagyon örültem neki Egésznap tök boldog voltam, aztán mikor felmentem és már 5 rendszeres olvasó és több hozzászólás akkor le nem lehetet vakarni a vigyort az arcomról. Kicsit féltem tőle mert ilyen blogom még nem volt és izgultam, hogy nehogy valami szar történetet találjak ki.





Én: Szereted a könyveket?Válassz ki egyet aminél úgy gondolod,bárcsak én írtam volna...
Barbi:
olyan nincs
én könyveket nem szoktam olvasni
azért írtam blogot mert könyvet nem olvasok

Amelyik blog nekem nagyon tetszik az igaz, hogy egy romantikus blog de imádom!! Az Elloptad a szívem












Én: Ha felkérnének egy könyvre,elvállalnád?
Barbi:
Attól függ, hogy miről szól a könyv



Én: Szerepel a terveid között kiadni egy könyvet?
Barbi:
Nem Inkább maradok a blogoknál!




Én: Az olvasóid biztos örülni fognak ennek az interjúnak.De mondj nekik pár dolgot,ki is vagy?
Barbi:
Egy directioner! Szőkésbarna hajú, zöld szemű, nagyszájú lány! Barátságos vagyok és a kedves emberekkel hamar megtalálom az összhangot! Szeretek blogot írni és ami a legfontosabb imádom a(z) One directiont! Köszönöm Bogi az interjút

1 megjegyzés: